hello!

Hej!
Det här blir mitt första blogg inlägg på min nya blogg!! Jippie säger ni då! haha eller inte?
Men men jag ska ta och berätta lite om mig själv. Jag är 18 år och bor i visby, "rosornas stad" haha eller? Men jag ska ta studenten nu i vår så jag kommer ha fullt upp med skolan och fixa kläder till balen och studenten, så kommer inte ha så mycket tid att skriva i bloggen. Det får ni mina få läsare stå ut med.

Jag kanske ska ta och slänga in en bild på min balklänning nu i veckan så ni får se min älskade klänning. Den är skit snygg, inget glitter, skrikiga färger eller pråliga smycken till. Bara en enkel svart snygg klänning, precis som jag vill ha det.

Men nu ska jag inte babbla nått mer ikväll, istället ska jag käka lite choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0