Kvällsfunderingar

Jag har länge gillat stora bröst, men har inte själv fått några. Bröstoperation har varit i mina tankar länge och jag har kollat mycket på pogram som visar de dåliga sidorna av det, men har ändå inte blivit avskräckt. Jag är lite konstig. (hehe)

Jag är 18 år och kan då göra en bröstoperation men tänker inte göra det, ännu. Jag tänker vänta ett tag, några år tills mina bröst har växt färdigt och när jag själv har blivit lite mognare för ett sådant mega beslut. Det är ju en sak som kommer följa en livet ut om man gör det.

Jag vill helt enkelt att hela min kropp ska passa ihop. Jag har en stor fin rumpa, smal midja men små bröst. Enligt mig ingen bra kombo Haha jag sitter och skrattar åt mina egna tankar.

Men vad tycker ni om bröstoperation? Hur snyggt är det igentligen med stora bröst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0