ska en hel religion få skulden...

Godmorgon alla solstrålar!
Något jag har suttit och irriterat mig på är då den där så kallade terrorattacken... Jag tycker att det är så fult at alla svenskar säger att det är muslimerna som ligger bakom de. Fan va alla ska vara rasistiska.... Det är ju bara en helt vanlig sjuk människa som har sprängt en bil och sig själv... Bara för att det var en människa med utländsk bakgrund så betyder det inte att en hel religion ligger bakom det. Fan nu får alla svenskar ta och skärpa sig.

Men men nu sitter jag och dricker mitt morgon te och ska snart rasta hundarna sen dra vidare till skolan. Det är min nya ring på bilden. Bilden är lite suddig men ni ser nog. Haaa dee folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0